Wow.

Ja det var ett tag sen man var här inne. Ett sådant långt tag att jag till en början inte visste hur jag skulle skriva ett vanligt inlägg. 
Sommaren kom och gick. Jag har fortfarande inte riktigt förstått hur snabbt tiden har gått. Jag kan väl ärligt erkänna att jag inte riktigt haft tid eller ork till att blogga under denna tiden. Men nu känner jag att det är dags att ta sig i kragen igen. :)
Satt ihop ett litet kollage med en alldeles underbar grön paljettklänning (från H&M) och lite smått och gått som man kan ha till den. Är du den tuffa typen som väljer en stor statement ring? Eller den roliga som istället sätter en liten groda på fingret? Eller kan det vara så att du är den mer stilrena och väljer snirkel ringen istället? 

För att fira hösten, och min nyfunna vilja och ork :), så erbjuder MiitaSweden 20% rabatt på alla varor, ordinarie pris, fram tills söndag den 7/10 kl 00,00. Skriv bara in Höst12 som rabattkod.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Nu ska jag påbörja kvällens middag; hemmalagad pizza och ett glass rött till det. :) 

Kommentarer
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Underbar klänning!!

2012-10-08 @ 20:59:10
URL: http://hannadidrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0