Söndag

Vi har haft en fullspäckad och rolig helg!
På lördagkväll kom mina systrar med sina familjer och min mamma hit på middag. Så himla mysigt. God mat och trevligt sällskap- bättre än så kan det inte bli. 
Igår så träffade vi Julios kollega och hans familj för en dagstur till Drottningholm slott med guidad tur och allt. Jag insåg även igår att mina kunskapar om Svensk historia är lite rostiga. Sen på kvällen så bestämde vi oss för att Sweden meets Panama när det kommer till matllagning. Vi åt hemmagjorda köttbullar, kokt potatis, brun sås och lingon. Som snacks efteråt gjorde Julio platanos. 
Jag är inte så bra på att ta bilder (jag ska försöka bli bättre!) men fick lite på matlagningen igår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0