En önskan.

Jag önskar verkligen att jag var en sådan tjej som kunde gå på loppis och hitta fina, annorlunda prylar. Men jag tycker verkligen att loppis och second hand är jättesvårt. Både när det kommer till inredning och kläder. Jag vet inte varför men jag tror att det har att göra med att för mig så har varje liten sak en historia. Varje klädesplagg, kaffekopp och sockerskål har ägts utav någon annan. En bit utav den personens historia är då i mitt hem eller i min garderob- det tycker jag känns lite jobbigt. Jag önskar verkligen att jag inte var så löjlig när det kom till sådana här saker för det finns så mycket fint att hitta! Plus att det är ju bra för miljön. :)
Men det betyder ju inte att jag inte kan njuta utav andras fynd och ideer från loppisar och vem vet- kanske en dag kan jag också hitta något fint där.:)
Bilder från bloggen - by Ida Magntorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0